Regulamin sklepu

  1. Sklep internetowy www.plecakidzieciaki.pl prowadzony jest przez Karolinę Adamską. Właścicielem jest Wiktor Adamski. NIP 6961350224
  2. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną artykułów norweskiej firmy Beckmann.
  3. Wszystkie ceny towarów podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
  4. W przypadku osób fizycznych stroną dokonującą zakupów w sklepie może być wyłącznie osoba pełnoletnia.
  5. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili opłacenia zamówienia przez Klienta.  Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w jego ofercie, jednakże zmiana taka nie dotyczy towarów przyjętych do zamówienia od danego klienta po ich opłaceniu.
  6. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w oferowanym asortymencie, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz wprowadzania innych zmian o charakterze aktualizacyjnym.
  7. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883 z poźn. Zm.)
  8. Wystawione w Sklepie produkty firmy Beckmann posiadają dwa lata gwarancji.

 


Wysyłka i płatności

  1. Klient dokonuje zapłaty za zamówiony towar w formie:
    • przelewu bankowego
    • za pobraniem
  2. Realizacja złożonego zamówienia rozpoczyna się w chwili, gdy:
    • Zaksięguje się na koncie firmowym sklepu kwota wpłacona przez klienta  -  w przypadku płatności przelewem
    • Sklep zawiadomi drogą mailową o przyjęciu do realizacji zamówienia złożonego za pobraniem
  3. Towary dostarczane są:
    • Przez DPD
    • Odbiór osobisty
  4. Wysyłka zamówionych towarów do klienta następuje:
    • DPD  - do 7 dni roboczych 
  5. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub na życzenie Klienta faktura VAT.
  6. Szczegółowe informacje o kosztach wysyłek znajdują się w dziale wysyłka i płatności.


Zwroty

  1. Klient może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny. Termin należy liczyć od daty otrzymania zamówionego towaru.
  2. Odpowiednie oświadczenie należy złożyć na piśmie i przesłać je (np. w jednej paczce ze zwracanym produktem i dowodem zakupu) na adres : Karolina Adamska ul. Skrzydlata 19, 64-100 Strzyżewice
  3. Formularz zwrotu w wersji do wydrukowania znajduje się w dziale: Reklamacje/Zwroty/wymiany.
  4. Zwrotowi podlega wyłącznie towar w nienaruszonym stanie, nieużywany, wolny od wszelkich wad; z oryginalną metką oraz dowodem zakupu towaru lub jego kopią.
  5. Zwracany towar należy zapakować używając takich samych lub podobnych materiałów zapewniających jego bezpieczny przewóz.
  6. Koszty odesłania towaru ponosi konsument.
  7. Sklep dokona zwrotu ceny za towar w terminie 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru oraz formularza zwrotu.
  8. Nie będą przyjmowane paczki wysłane na adres Sklepu na jego koszt oraz za pobraniem.


Reklamacje

  1. Reklamacje będą rozpatrywane na podstawie przesłanego wraz z towarem formularza reklamacji.
  2. Formularz reklamacji znajduje się w w wersji do drukowania w dziale Reklamacje/Zwroty.
  3. Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem.
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, wadliwy towar zostanie nieodpłatnie naprawiony lub  wymieniony na nowy, a gdy nie będzie to możliwe – Sklep zwróci Klientowi równowartość towaru albo za zgodą Klienta obniży cenę towaru lub zaproponuje inny towar dostępny w Sklepie.
  5. Zwracany w ramach reklamacji towar należy odesłać na adres Sklepu.
  6. Nie będą przyjmowane paczki wysłane na adres sklepu na jego koszt oraz za pobraniem.
  7. W przypadku uznania reklamacji Sklep zwraca Klientowi koszt przesyłki towaru.

 


Akceptuj

Na naszej stonie używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności